نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت:

بی‌توجهی به هشدارهای مقابله با کرونا تبعات سنگینی برای گیلان دارد

رشت (پانا) - نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان اعلام کرد عدم رعایت بهداشت فردی توسط مردم و بی‌توجهی به هشدارهای مقابله با کرونا تبعات سنگینی برای گیلان دارد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بی‌توجهی به هشدارهای مقابله با کرونا تبعات سنگینی برای گیلان دارد

به گزارش تسنیم، محمد حسین قربانی، استقرار شرایط بیم و امید در گیلان پس از پشت سر گذاشتن موج شدید شیوع ویروس کرونا در این استان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: عدم رعایت بهداشت فردی توسط مردم و بی‌توجهی به هشدارهای مقابله با کرونا تبعات سنگینی برای استان گیلان دارد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان همکاری مردم برای استمرار پویش در خانه بمانیم، پرهیز از سفرهای بین استانی و بین شهری را برای جلوگیری از شدت گرفتن مجدد کرونا در استان لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: رعایت نکات بهداشت فردی و اصول اولیه بهداشتی از مواردی است که انجام آن باید همچنان مدنظر باشد.

قربانی پرهیز از دست دادن و روبوسی را جهت ممانعت از انتشار ویروس در جامعه و در سطح خانواده‌ها مورد تأکید قرار داد و ابراز کرد: لازم است شروع فعالیت مجدد بیمارستان‌ها را به دلیل کاهش نسبی بیماران کرونایی به مردم اطلاع داده شود تا اضطراب و نگرانی که در این زمینه ایجاد شده بود از بین برود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی بیش 41 درصد از حلقه انتقال بیماری کرونا در مراکز درمانی اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: آزادسازی مراکز درمانی و بیمارستان‌های خصوصی کشور برای ارئه خدمات لازم به بیماران عادی باید به عنوان یک الگو در سراسر کشور اجرایی شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا را در کشور اتفاقی خوشحال‌کننده که با تلاش کادر درمانی و همکاری مردم به دست آمد تلقی کرد و گفت: اینکه تصور شود کرونا از بین رفته اشتباه بزرگی است و همچنان باید گام به گام در راستای کاهش شیوع این ویروس قدم‌های بزرگی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار