برنامه های هفته معلم در نیشابور به صورت غیر حضوری برگزار می شود

نیشابور(پانا)- جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته بزرگداشت مقام معلم با حضور اعضای کمیته در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های هفته معلم در نیشابور به صورت غیر حضوری برگزار می شود

به گزارش پانا، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت حلول ماه بندگی و عبادت، گفت: کار معلم تربیت نسل ها در جهت اهداف متعالی بشریت است و به همین دلیل پیامبران، معلم بشر خطاب می شوند.

حسین مهرآبادی در ادامه با تبیین برنامه ها و فعالیت های هفته گرامیداشت مقام والای معلم، غبار روبی مزار شهدا در اولین روز هفته معلم، نواختن زنگ سپاس معلم، ارسال پیام های نوشتاری و تصویری جهت تکریم همکاران ارجمند، اجرای مرحله دوم پویش مهربانی جهت دانش آموزان کم بضاعت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی، نکوداشت معلمین و دانش آموزان فقید در سال تحصیلی جاری، تبلیغات محیطی جهت تبیین و فرهنگ سازی نقش معلم در جامعه، عیادت از همکاران فرهنگی در بستر بیماری، تکریم از معلمان نمونه شهرستان، برگزاری نمایشگاه های مجازی با محوریت توسعه متوازن، مشاغل و تولید علم را از اهم فعالیت های هفته معلم در نیشابور معرفی کرد.

وی افزود: جهت جلوگیری از شیوع ویروس و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برنامه های فوق به صورت مجازی و با حداقل افراد مدعو تشکیل و برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار