جلسه ویدئو کنفرانس روسای هسته گزینش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی مطرح شد؛

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: اصلی ترین پالایه منابع انسانی، گزینش است

بهتر گزینی، توسعه کشور را موجب می شود

تبریز(پانا) -گردهمایی روسای هسته گزینش استان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش برای اولین بار در کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی صبح امروز دوشنبه 8 اردیبهشت 98 در تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: اصلی ترین پالایه منابع انسانی، گزینش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در این ارتباط ویدئویی همراهی گزینش با مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت در کشور را بی نظیر خواند و گفت:از نظر مدیریتی نقطه ی اوج مجموعه در هماهنگی و همدلی با وجود کمبودها و محدودیت ها است که هسته گزینش استان ما در حال حاضر از منظر هماهنگی قابل تقدیر است چه در تبدیل وضعیت نیروها، چه در گزینش نیروهای مراکز غیردولتی و حق التدریس و... کاری طاقت فرسا را سپری می کنند و با حساسیت بالا کمترین نارسایی را در نتیجه کار شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گره گشایی در کارها را تاکید کرده و تصریح کرد: مسئولیت اصلی ما در آموزش و پرورش به سبب ماهیت کار فراز دیگری دارد و لازمه انجام اولا توجه، مهربانی و محبت و نکته دوم نگاه مثبت و نگرش درست و نکته سوم تقویت انگیزه و رضایتمندی است.

وی ادامه داد: سازمان های موفق در نکته سوم گام های جدی برداشته اند با توجه به این مطلب که انگیزه ای که تشویق و تمجید اثر دارد منابع مالی ندارد بنابراین انگیزه بخشی باید بیشتر روی غیر منابع مالی باشد تا شاهد رضایتمندی جدید در سیستم باشیم.

پاشایی در ادامه توضیح داد: اداره گزینش می توانند رضایتمندی جدید در سیستم ایجاد کند که در این راستا آستانه تحمل مدیران این بخش و داشتن وسعت نظر مهم می باشد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با تاکید بر سرلوحه قرار دادن بهتر گزینی، افزود: اصلی ترین پالایه منابع انسانی سازمان گزینش است که بهتر گزینی منجر به آینده گزینی است و این خود به آینده سازی منجر می شود و در نهایت توسعه سیاسی،اقتصادی و... را در کشور شاهد خواهیم بود.

وی رویه ی اداره کل آموزش و پرورش استان را پشتیبانی و تقویت مجموعه گزینش عنوان کرد و بر همراهی، همکاری و کار بی حاشیه تاکید کرد.

حسین محمدزاده کمالی مدیر هسته گزینش استان نیز در خصوص این جلسه گفت: گردهمایی روسای هسته گزینش استان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش برای اولین بار در کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد که با دریافت نظرات و پیشنهادات روسا پیش بینی های لازم برای اقدامات اجرایی مصوب و اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار