مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی :

کمک 42 میلیون ریالی فرهنگیان شهرستان دشتی به خانواده های نیازمند

بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد فرهنگیان این شهرستان در قالب پویش همدلی، مبلغ 42 میلیون ریال به خانواده های نیازمند کمک کردند .

کد مطلب: ۱۰۴۹۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک 42 میلیون ریالی فرهنگیان شهرستان دشتی به خانواده های نیازمند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت در پی شیوع بیماری کرونا و با تاکید مقام معظم رهبری در خصوص کمک به خانواده های نیازمند، مدیریت آموزش و پرورش دشتی با راه اندازی پویش همدلی کمک های فرهنگیان را جمع آوری و در تاریخ 98/2/8 ، تعداد 35 بسته غذایی و بهداشتی به ارزش 42 میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع کرد.

علی حسینی خاطرنشان کرد: پس از اینکه کسب و کار تعداد زیادی از کارگران و کسبه به خاطر شیوع بیماری کرونا دچار آسیب جدی شد این مدیریت تصمیم گرفت تا با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و با جمع آوری کمک های فرهنگیان در قالب پویش همدلی اوضاع را بهبود ببخشد.

او تصریح کرد: از زمان انتشار فراخوان پویش در بین همکاران تا به امروز مبلغ 42 میلیون ریال جمع آوری شد که از این میزان کمک نقدی، 35 بسته مواد غذایی ، بهداشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، قند، شکر، نشاسته، مایع دستشویی، مایع ضد عفونی کننده دست و ماسک تهیه و در میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش دشتی افزود: 10 میلیون ریال از این مبلغ نیز برای تهیه ماسک به کارگاه های تولید ماسک کمک شد.

حسینی گفت: امیدواریم که فعالیت های خیرخواهانه همچنان ادامه داشته باشد و روز به روز افزایش یابد و از دیگر افراد جامعه نیز می‌خواهیم به این پویش بپیوندند و سهمی در کم کردن رنج و سختی از روی شانه های خسته کارگران داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار