یک میلیون و ۲۶۲ هزار ماسک در بوشهر تولید شد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت از ۱۵ اسفند سال گذشته تا کنون یک میلیون و ۲۶۲ هزار ماسک در ۵۰ کارگاه در این استان تولید شده‌است.

کد مطلب: ۱۰۴۹۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
یک میلیون و ۲۶۲ هزار ماسک در بوشهر تولید شد

به گزارش ایرنا، عبدالمجید دراهکی اعلام کرد: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا، بانوان مهارت آموخته و مربیان آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، روزانه ۳۲ هزار ماسک در کارگاه خیاطی آموزشگاه‌های آزاد فنی وحرفه‌ای شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتستان، دیر، گناوه، تنگستان، جم، دشتی و دیلم آماده و پس از استریل شدن در اختیار مراکز درمانی و داروخانه‌های شبانه روزی قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۴ هزار و ۴۰۰ لباس گان پزشکی و ۵۸ هزار و ۲۰۰ جفت دستکش در کارگاه‌های مهارت آموزی بخش دولتی و خصوصی فنی و حرفه ای با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تولید شده‌است.

دراهکی ادامه داد: همه ماسک‌های تولید شده در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای پس از استریل شدن با دستگاه اتوکلاو در اختیار داروخانه‌های شبانه‌روزی و مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

دراهکی با بیان اینکه ۶۵۵ نفر از مربیان، مهارت آموزان و نیروهای جهادی در این امر خداپسندانه فنی و حرفه‌ای را یاری می‌کنند افزود: با وجود تعطیلی مراکز آموزشی به سبب شیوع کرونا، مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر برای انجام مسئولیت اجتماعی، در حال تولید برخی اقلام مورد نیاز کادر درمانی استان هستند.

وی تاکید کرد: مردم برای حفظ سلامت خود و خانوده تمامی ماسک‌های مورد نیاز خود را از مراکز مورد تائید آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علوم پزشکی و داروخانه‌های شبانه‌روزی در استان تامین کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار