اهدای ۱۰ هزار بسته حمایتی از طرف اتاق بازرگانی تبریز

تبریز(پانا) - ۱۰ هزار بسته حمایتی از طرف اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت آذربایجان شرقی اهدا شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۱۰ هزار بسته حمایتی از طرف اتاق بازرگانی تبریز

رئیس اتاق تبریز در مراسم اهداء ۱۰ هزار بسته غذایی به خانواده های نیازمند استان خاطرنشان کرد: اکنون که چند ماهی از درگیری مردم با ویروس کرونا می گذرد، فعالان اقتصادی استان می بایست در تامین معیشت خانواده های کم برخوردار بیشتر ایفای نقش نمایند.
وی ضمن تشریح فعالیت های اتاق تبریز در ایام مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان و نیز هیئت نمایندگان اتاق تبریز در یاری رساندن و کمک به مردم و خانواده های نیازمند و کم برخوردار جامعه نقش مهمی را ایفا نمودند.

وی افزود: این عزیزان با اهدا مواد ضد عفونی کننده، در روزهای آغازین بیماری در جلوگیری از شیوع این ویروس از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.
یونس ژائله گفت: مدیران بخش خصوصی با توجه به شرایط پیش آمده و ماه مبارک رمضان مقادیر قابل توجهی به این موضوع اختصاص داده اند و امیدواریم با توجه به احتمال گسترش این بیماری در ماه های آینده، کمک های نقدی یا غیر نقدی فعالان اقتصادی و مردم تا شکست کامل کرونا ادامه داشته باشد.
رئیس اتاق تبریز گفت: بسیاری از بنگاه های اقتصادی دچار آسیب های جدی شده اند که در این مورد همدلی و حمایت مسئولان دولتی به ویژه روسای سه قوه از این بنگاهها شدیدا احساس می شود.
وی به رکود و تورم فعلی اشاره کرد و افزود: برای حل مسائل و مشکلات بنگاه های اقتصادی برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه بسیارحائز اهمیت است و انتظار فعالان اقتصادی در شرایط فعلی حمایت بیشتر مسئولان امر است.
شایان ذکر است،با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، محمد رضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی و اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان اتاق تبریز، ۱۰ هزار بسته غذایی اهدایی اتاق بازرگانی تبریز از طرف بخش خصوصی استان، برای توزیع بین خانواده های نیازمند استان به شهرستان های مختلف ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار