سعید اوحدی: فرصت رمضان برای بخشایش گناهان و اجابت دعا را از دست ندهیم

تهران (پانا) - سعید اوحدی با اشاره به آیه 53 سوره شریفه زمر« قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ »تاکید کرد ماه رمضان ماه مغفرت و آمرزش وفرصتی گرانبها برای بخشایش گناهان و اجابت دعاست.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سعید اوحدی: فرصت رمضان برای بخشایش گناهان و اجابت دعا را از دست ندهیم

به گزارش روابط عمومی دفتر حقوقی و امور مجلس، سعید اوحدی معاون حقوقی در جلسه شورای مدیران معاونت حقوقی و امور مجلس گفت: از آنجاکه خداوند ارحم الراحمین برای انسان‌ها فرصت‌هایی را فراهم کرده است تا زمینه آمرزش گناهان و نزدیک شدن انسان‌ها به ارزش‌های والا به‌جود آید. ماه رمضان از این دست فرصت‌هاست که جزو بزرگترین ماه‌های خداوند است.

وی با تاکید براین روایت که ماه رمضان با شرف ترین، با عظمت ترین و با فضیلت ترین ماه‌ها است گفت: شب لیله القدر را در این ماه داریم که فرصتی برای بخشایش تمامی گناهان است («وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ» و تو چه میدانی که شب قدرچه شبی است)« لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ»شب قدر از هزار ماه وصد سال عمر انسان ارجمندتر است. ماه رمضان ماهی است که خداوند وعده بر اجابت دعای بندگان کرده است.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: شما را در این ماه به خواندن آیات قرآن و تفکر در معنای آن دعوت می‌کنم تا طبق وعده خداوند در مجموعه «اهل الله » قرار بگیرید این ماه، ماه رحمت، ماه محبت به هم نوع، ماه گذشت و نوع دوستی است امیدواریم با بهره گیری مناسب از این فرصت الهی به ویژه در شب‌های قدر درزمره بندگان خوب خدا قرار بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار