تحقق عدالت آموزشی به همت و احسان دبیران نیک اندیش آموزش و پرورش شهریار

شهریار (پانا) - مدیر دبیرستان نمونه دولتی عزیزاله پزشکی شهرستان شهریار از تحقق عدالت آموزشی به همت و احسان دبیران نیک اندیش خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تحقق عدالت آموزشی به همت و احسان دبیران نیک اندیش آموزش و پرورش شهریار

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شهریار ، فاطمه حیدری مدیر دبیرستان نمونه دولتی عزیزاله پزشکی شهرستان شهریار در این رابطه اظهار کرد : پیرو شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، دستگاه تعلیم و تربیت ، معلمان و دانش آموزان مدارس به تجربه جدید ، آموزش دروس از طریق شبکه های مجازی دست یافتند.

اودر ادامه افزود: دبیرستان نمونه دولتی عزیز اله پزشکی شهرستان شهریار که یکی از مدارس مهم و مطرح به جهت داشتن دانش آموزان مستعد و دبیران توانمند و پر تلاش است از دهم اسفند ماه 1398 کار خود را در فضای مجازی آغاز کردودر راستای سیاست های ابلاغی مدیریت آموزش و پرورش شهریار به منظور پیگیری حضور کلیه دانش آموزان در کلاس های درس مجازی ، بعد از چند روز پیگیری توسط معاونین آموزشی دبیرستان متوجه شدیم دو دانش آموز که جزو دانش آموزان بسیار عالی اما بی بضاعت مدرسه هستند از امکانات گوشی تلفن همراه بی بهره می باشند .

فاطمه حیدری تصریح کرد : پس از برگزاری جلسه مجازی شورای دبیران و مطرح کردن این موضوع ، به لطف خداوند و مهربانی و مدد دبیران ارجمند و دلسوز این دبیرستان دو دستگاه تلفن همراه به همراه سیم کارت و بسته ی اینترنتی خریداری و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی عزیزاله پزشکی شهرستان شهریار بیان کرد :به حمدالله با اتصال این دو دانش آموز به اینترنت و کلاس مجازی دبیرستان ، اطمینان حاصل شد که صد درصد دانش آموزان این دبیرستان به آموزش مجازی دسترسی دارند.

خبرنگار:سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار