معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک :

نقش موثرمشاوران و رابطین مشاور مدارس در زمینه سلامت‌روان دانش‌آموزان

قرچک (پانا) - معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک گفت:مشاوران با مدیران و معلمان و دانش‌آموزان در ارتباط هستند محتواهای تولید شده را با سرعت و دقت نظر به دانش آموزان منتقل می نمایند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثرمشاوران و رابطین مشاور مدارس  در زمینه سلامت‌روان دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قرچک مهدی‌دهقانی معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک در سخنانی با اشاره به شرایط بیماری کووید ۱۹اظهار کرد: آموزش و پرورش قرچک با آمادگی و با شعار آموزش تعطیل نیست اقدامات چشمگیری در حوزه آموزشی مجازی انجام داده است و در کنار فعالیت های آموزشی مشاوران‌ و رابطین مشاورمدارس شهرستان نیز با ارائه راهکارها و آموزش های لازم جهت ارتقای بهداشت روان دانش آموزان نسبت به تهیه و تولید محتواهای آموزشی ارزشمندی اقدام نمودند.

او در ادامه افزود :با توجه به اینکه مشاوران با مدیران و معلمان و دانش‌آموزان در ارتباط هستند محتواهای تولید شده را با سرعت و دقت نظر به دانش آموزان منتقل می نمایند.

دهقانی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک تک‌تک اعضای مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک به خوبی‌از این مرحله عبور کنیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطر نشان کرد :با توجه به اینکه درهفته مشاغل قرار داریم، مشاوران مدارس شهرستان با همدلی و انسجام نسبت معرفی حرفه ها و مشاغل گوناگون اقداماتی نمودند و دانش آموزانی که سال آتی هدایت تحصیلی دارند، بتوانند رشته خوبی که در حد توانمندی ها و استعدادهایشان می‌باشد را انتخاب کنند.

خبرنگار: زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار