تفاهم برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت همسان سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به درخواست‌های مستمری بگیران بسیار مهم است و اجرای این مساله پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه پیاده سازی ساختار جدید ادارات کل و مدیریت‌های درمان سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران کل و درمان استان ها برگزار شد، افزود: در بحث خدمت رسانی به بیماران کرونا، مراکز درمانی این سازمان تلاش قابل توجهی داشتند و ادارات کل بیمه‌ای استان‌ها نیز در این ایام عملکرد مناسبی داشته‌اند و قدردان زحمات همه همکاران هستیم.

وی افزود: تعدادی از همکاران این سازمان در مسیر خدمت رسانی شهید شدند و در مجموع همه دست اندرکاران در سازمان تامین اجتماعی در موضوع کرونا تلاش کردند تا کارنامه موفقی از خود به جای بگذارند.

سالاری با اشاره به اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی در سال جاری اظهار کرد: برخی از فعالیت ها از سال گذشته آغاز شده است، برگزاری آزمون مدیران آینده از جمله این اقدامات بود که به منظور شایسته گزینی در این سازمان در سال 98 انجام شد.

سالاری افزود: اکنون در انتصاب مدیران سه معیار نتیجه آزمون، کانون‌های ارزیابی و سوابق و تجارب همکاران توامان مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ایجاد اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی در این سازمان گفت: مقدمات تشکیل آن انجام شده است و هدف از ایجاد آن پاسخگویی مناسب و در اسرع وقت به مخاطبان با استفاده از روش های گوناگون است.

سالاری در ادامه به موضوع پرداخت مطالبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از فعالیتهای مهم سال گذشته سازمان تامین اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی تا قبل از بهمن را در اسفند سال 98 پرداخت کردیم و امروز هم به صورت علی الحساب مطالبات بهمن ماه سال گذشته مراکز درمانی دانشگاهی پرداخت شد و تلاش می کنیم این پرداخت‌ها به صورت مستمر انجام شود تا ضمن تامین منابع خدمات این مراکز، اعتبار دفترچه‌های درمانی ارتقا یابد.

وی ادامه داد: مطالبات مراکز طرف قرارداد غیردانشگاهی نیز تا شهریور سال گذشته پرداخت شده است و تلاش می کنیم پرداخت هایمان را در این بخش به روز کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بودجه کل کشور و موضوع تامین اجتماعی در آن افزود: نیازهای تامین اجتماعی در این بودجه به خوبی دیده شد و هیچ محدودیتی برای این سازمان ایجاد نشده است.

سالاری با قدردانی از تلاش‌های مجلس و دولت در این زمینه، پیگیری وصول مطالبات از دولت را از اقدامات قابل توجه در سال گذشته عنوان کرد و گفت: امسال نیز موفق شده‌ایم 5200 میلیارد تومان از دولت بابت بدهی‌اش دریافت کنیم.

سالاری در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به درخواست های مستمری بگیران برای ما بسیار مهم است و پیگیری اجرای این مساله را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تفاهمنامه اولیه با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و برای تحقق آن تلاش می کنیم زیرا این موضوع مدنظر دولت هم است.

وی ایجاد سطح بندی مراکز درمانی و بودجه عملکردی از دیگر فعالیت‌های شاخص سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و اصلاح فرایندها و توسعه خدمات غیرحضوری را نیز از اقدامات مهم این سازمان در سال جاری برشمرد.

همچنین، در این جلسه تعدادی از معاونین سازمان و مدیران کل و درمان‌های تامین اجتماعی سراسر کشور به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار