رصد تازه‌های کرونا در «+چرخ»

تهران (پانا) - دومین قسمت «+چرخ» ساعت 20:30 امروز، دوشنبه 8 اردیبهشت، با بررسی آخرین یافته‌ها دربار‌ه‌ ویروس کرونا روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رصد تازه‌های کرونا در «+چرخ»

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این برنامه‌ «چرخ»، حافظ آهی به‌عنوان مجری-کارشناس «+چرخ» با دکتر مریم واعظ‌جلالی، دکترای ویروس‌شناسی پزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره‌ی جدیدترین اطلاعات ویروس کرونا و شیوع آن در ایران و سایر کشورها گفت‌وگو خواهد کرد.
کارشناسان می‌گویند ویروس‌ کووید19 پی در پی در حال تغییر است و این ویروس برای ادامه‌ی بقای خود آن‌قدر تغییر می‌کند تا میزبان جدیدی مانند انسان را برای ادامه‌ی حیات خود انتخاب کند. تغییرات ویروس‌ها به دو دسته تقسیم می‌شود؛ این تغییرات یا به نفع ویروس و یا به ضرر آن است. ویروس نمی‌تواند تصمیم بگیرد که دقیقا یک جایگاه خاص را در خود تغییر دهد، بنابراین باید اول این تغییر را در خود ایجاد کند تا نتیجه بگیرد این تغییر چه دستاوردی دارد. «+چرخ» تازه‌ترین یافته‌ها درباره‌ی این تغییرات ویروس کرونا را بررسی خواهد کرد.
مجله‌ی تصویری «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ی ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.
«+چرخ» در ماه مبارک رمضان چهار روز در هفته، یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 20:30 به‌صورت زنده از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار