هم زمان با هفته بسیج کارگری انجام شد:

توزیع 800 بسته معیشتی ویژه کارگران آسیب دیده از کرونا

بوشهر(پانا) - هم زمان با هفته بسیج کارگری، تعداد 800 بسته معیشتی معادل 2 میلیارد و 560 میلیون ریال و 40 میلیون ریال وجه نقد ویژه کارگران نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 800 بسته معیشتی ویژه کارگران آسیب دیده از کرونا

به گزارش پایگاه خبری بسیج بوشهر، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: برنامه های هفته بسیج کارگری امسال متأثر از بیماری کرونا، با عنایت به شرایط ویژه اقتصادی کشور و بر اساس شعار «جهش تولید» در سراسر استان بوشهر در حال برگزاری است.
علی رضا محمدی اظهار کرد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، بازدید از کارگاه های تولید ماسک و دستکش، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران جامعه کارگری و اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در 9 اردیبهشت سال روز بسیج کارگری از جمله مهم ترین برنامه های اجرا شده و یا در حال اجرای هفته بسیج کارگری در استان بوشهر است که البته همه این برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.
وی تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم تا جایی که امکان داشته باشد فعالیّت های اجرایی محتوایی گرامیداشت هفته بسیج کارگری در بستر فضای مجازی انجام شود که بر همین اساس در پویش هفته کار و کارگر در فضای مجازی حضور پیدا کرده و بروشور خاص هفته بسیج کارگری و رزمایش کمک مؤمنانه را نیز در فضای مجازی منتشر کردیم که در این بروشور به ضرورت، رسالت و راهبردهای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، تدابیر مقام معظم رهبری درباره این سازمان، اقدامات تحولی و عملکردهای اساسی و نتایج و دستاوردهای سازمان بسیج کارگران اشاره شده است.
این مقام مسئول یادآور شد: بیش از 75 بار تاکنون به همت کارگران بسیجی، واحدهای کارگری، مراکز تولیدی و صنعتی، سطح شهر، معابر و بازار در سراسر استان با استفاده از خودروهای شهرداری و تانکرهای حمل آب و مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی و ضدعفونی شده است.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم زمان با هفته بسیج کارگری تعداد 800 بسته معیشتی معادل 2 میلیارد و 560 میلیون ریال و 40 میلیون ریال وجه نقد ویژه کارگران نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.
محمدی در ادامه به تشریح برنامه های سازمان بسیج کارگران استان بوشهر در رابطه با جهش تولید پرداخت و گفت: پیگیری معضلات و مشکلات واحدهای کارگری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری، کمک به به‌روزرسانی کردن پرداخت حقوق و مزایا و معوقات کارگری در کمیسیون کارگری و کمک به فعال کردن واحدهای غیرفعال شهرک های صنعتی و رفع موانع تولید آنها از مهم ترین اقداماتی است که توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر در طول سال های گذشته و سال جاری به صورت مستمر انجام می شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری اذعان کرد: جامعه کارگری کشور تاکنون 14 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که سهم استان بوشهر از این تعداد، 216 شهید است که رده های بسیج کارگری در روزهای مختلف سال به ویژه هفته بسیج کارگری با خانواده های معظم این شهدا دیدار می کنند.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر در پایان از افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری امام علی علیه السلام وابسته به حوزه مقاومت بسیج کارگری شهدای پتروشیمی در شرکت پتروشیمی مهر عسلویه با حضور جمعی از مسئولین هم زمان با نهم اردیبهشت روز بسیج کارگری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار