کمک دانش‌آموزان منطقه۱۷ به نیازمندان، با شیوع کرونا تعطیل نشد

تهران (پانا) – رقیه اکبری، مدیر دبیرستان شهید باهنر، واقع در منطقه۱۷ از برگزاری رزمایشی جهت کمک به نیازمندان در ایام مبارک ماه رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک دانش‌آموزان منطقه۱۷ به نیازمندان، با شیوع کرونا تعطیل نشد

اکبری در گفتگو با پانا گفت: همانطور که می‌دانید ویروس منحوس کرونا متاسفانه ابعاد گسترده ای را در دنیا داشت و همه ابعاد زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار داد. یکی از آنها بعد اقتصادی و معیشت مردم بود که کشور عزیزمان نیز از این قاعده مستثنا نبود. بنابراین به دستور رهبر انقلاب علاوه بر اقدامات گسترده مسئولین امر مبنی بر مبارزه با ویروس به طور ویژه رزمایشی مبنی بر همدلی و مواسات در بین مردم جهت حمایت از اقشار آسیب دیده کشورمان مطرح شد.
او افزود: در دبیرستان شاهد شهید دکتر باهنر واقع در منطقه ۱۷ تهران تصمیم گرفتیم رزمایشی جهت کمک به نیازمندان در حد بضاعت خود داشته باشیم. از این جهت طرح مطرح شد و مسئولین محترم افراد قابل اعتمادی را برای شناسایی خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت انتخاب کردند که این افراد تحقیقات خودشان را انجام دادند و استارت این رزمایش در شب میلاد حضرت رقیه سلام الله زده شد.
اکبری گفت: با توجه به اینکه بچه ها تعطیل بودند طرح در کانال مدرسه اطلاع رسانی شد. همکاران اولیا و دانش آموزان با توجه به وسع خود در این طرح مشارکت داشتند.
وی درباره اهداف این طرح گفت: اطاعت از امر رهبری و ترویج سبک زندگی مومنانه آموزش انفاق و ایثار به نیازمندان به شکرانه نعمت هایی که خداوند به بندگانش داده از جمله اهداف این طرح است. همچنین ایجاد حس خوب بین کسانی که توانایی و قدرت بخشش دارند و کمک هر چند ناچیز در رفع مشکل نیازمندان فرصتی برای کمک به هم نوع به دانش‌آموزان فراهم می کند.
مدیریت مدرسه شهید باهنر با تقدیر از خانم پوری، معاون پرورشی مدرسه و خانم آردی و فیض آبادی گفت: با وجود تعطیل بودن مدارس کادر دبیرستان در این روزها برای اجرای بهتر طرح ها و برنامه های مدرسه زحمات زیادی متقبل شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار