فولادوند: باید بزرگداشت مقام معلم را به یک فرهنگ تبدیل کنیم

تهران (پانا) - در تقارن بهارقرآن و طبیعت و در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، دومین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: باید بزرگداشت مقام معلم را به یک فرهنگ تبدیل کنیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در این جلسه فولادوند در اولین نشست پس از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت کرونا، ضمن تبریک هفته معلم، نقش معلمان را نقشی بی بدیل عنوان کرد و گفت: امسال باید بطور خاص از تلاش و کوشش معلمان در زمینه آموزش مجازی قدردانی کرد. باید با نصب بنر و پوسترهایی در سطح شهر تلاش های معلمانی که در زمان شیوع کرونا داوطلبانه در بیمارستان ها و یا مراکز وابسته خدمت و یا در فضای آموزش مجازی مجدانه تلاش می کنند را به همگان نشان دهیم.
فولادوند اضافه کرد: باید فرهنگ تجلیل از مقام معلم در جامعه نهادینه شود. ما باید این بزرگداشت را به یک فرهنگ تبدیل کنیم. مدارس تعطیل است؛ اما آموزش هرگز تعطیل نشده است. وظیفه معلم هدایت دانش آموز، محبت و تلاش در کار است.
فولادوند همچنین گفت: استفاده از فضای مجازی در امر آموزش، از مفاد سند تحول بنیادین است. معلمان و مدیران منتخب امسال باید حتما در شبکه شاد عضویت داشته باشند و همکاری معلمان در شبکه شاد نقطه عطفی در جهت یک حرکت باور نکردنی آموزشی است. همچنین باید دلجویی از همکاران و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در دستور کار ستاد بزرگداشت مقام معلم قرار گیرد.
همچنین در این جلسه ابوالقاسم حدادی، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم، ضمن تقدیر از زحمات معلمان، خصوصا در فضای مجازی، گزارشی از روند فعالیت های انجام شده ارائه داد و پیشنهاداتی در زمینه تقدیر از مقام شامخ معلم در این هفته را عنوان کرد.
در ادامه اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار