به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر شد:

نمایشگاه مجازی تایپوگرافی "از ب آغاز تا..." از آثار هنرمند لاهیجانی

لاهیجان (پانا) - نمایشگاه مجازی تایپوگرافی با عنوان "از ب آغاز تا..." با مروری بر آثار تایپوگرافی سمیه منجم به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مجازی تایپوگرافی "از ب آغاز تا..." از آثار هنرمند لاهیجانی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایشگاه مجازی تایپوگرافی با عنوان "از ب آغاز تا..."با مروری بر آثار تایپوگرافی سمیه منجم برپا شد.

سمیه منجم از سال 89 به واسطه موضوع انتخابی برای پایان نامه مقطع کارشناسی اش، شروع به شناخت و طراحی تایپوگرافی های مختلف از آیه بسم الله الرحمن الرحیم کرد که در طی این چند سال چندین نمایشگاه با همین موضوع برگزار نمود.

امسال هم قرار بود نمایشگاهی متفاوت در نوع ارائه و رویکرد به این آیه در نگارخانه استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپاشود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این امکان میسر نشد به همین دلیل در همان تاریخ و با همان نیت نمایشگاه مجازی با عنوان " از ب آغاز تا..." که مروری بر آثار تایپوگرافی هایی که طی این چند سال به نمایش گذاشته بود را به اجرا درآورد. وی همچنین در حال آماده سازی کتاب تایپوگرافی های خود از آیه بسم الله الرحمن الرحیم می باشد.

علاقه مندان برای تماشای آثار این نمایشگاه می توانند به آدرس تلگرام @lahijan_farhang_honar مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار