رمضانی: کاربران شبکه شاد می‌توانند با عضویت در کانال پرورشی و فرهنگی از مطالب ارزشمند آن بهره مند شوند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که هر روز در کانال پرورشی و فرهنگی در شبکه شاد محتواهای متنوع و ارزشمندی با موضوعات مختلف بارگذاری می‌شود که کاربران شبکه شاد می‌توانند با عضویت در کانال پرورشی و فرهنگی از مطالب ارزشمند آن بهره مند شوند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: کاربران شبکه شاد می‌توانند با عضویت در کانال پرورشی و فرهنگی از مطالب ارزشمند آن بهره مند شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در خصوص فعالیت معاونت پرورشی و فرهنگی در شبکه شاد گفت: پس از استقرار شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) به همت دست اندرکاران آموزش و پرورش در فضای مجازی کانال پرورشی و فرهنگی در این شبکه راه اندازی شده و حدود یک میلیون نفر عضو دارد.

وی افزود: محتوای کانال پرورشی و فرهنگی در قالب موضوعات گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز، پیام‌های تربیتی، مشاوره، هدایت تحصیلی، معرفی مشاغل، انتخاب رشته و موضوعات فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و محتواهای مرتبط با تشکل‌های دانش‌آموزی به ویژه بسیج دانش‌آموزی است.

مدیرکل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌های عضو شبکه شاد می‌توانند با پیوستن به کانال پرورشی و فرهنگی از مطالب گوناگون و متنوع این کانال بهره مند شود.

رمضانی ادامه داد: مطالب این کانال همه روزه در قالب فیلم کوتاه، کلیپ، پوستر، موشن گرافی، عکس و غیره برای استفاده اعضا در این کانال بارگذاری می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این کانال از محتواهای ارزشمند آن بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار