قرارگیری کلیپ های آموزشی-تشکیلاتی قزوین به زودی در شبکه شاد

قزوین (پانا) – معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین از قرارگیری کلیپ های آموزشی-تشکیلاتی این سازمان در شبکه شاد در آینده ای نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
قرارگیری کلیپ های آموزشی-تشکیلاتی قزوین به زودی در شبکه شاد

محمود اصغری در گفتگو با پانا اظهار کرد: با توجه به اینکه کانال پرورشی و فرهنگی در شبکه آموزشی دانش آموزان تحت عنوان شبکه شاد ایجاد شده است، ما در محورهای آموزشی 9گانه که شامل شاداب سازی، معرفت افزایی، اخلاق، مهارت های اجتماعی خبرنگاری پانا، دانش تشکیلاتی، امداد و نجات، چوب و گره، مخابره و جهت یابی و زندگی در طبیعت محتوای آموزشی تولید می کنیم و این محتوای آموزشی در قالب فیلم های یک دقیقه ای در این سامانه برای استفاده دانش آموزان بارگذاری می شود.

وی افزود: سامانه شاد بستری امن برای دانش آموزان است تا در این شبکه در ایامی که مدارس به دلیل بیماری کرونا تعطیل است، آموزش های لازم را فرا بگیرند و سازمان دانش آموزی نیز در حوزه آموزش های تشکیلاتی به این شبکه می پیوندد و آموزش های کاربردی را به دانش آموزان ارائه می کند.

معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم تا با تولید محتوای آموزشی، فعالیت های تربیتی همچنان استمرار داشته باشد، فعالیت های تشکیلاتی سازمان بین دانش آموزان گسترش یابد، شاداب سازی فضای خانواده با بهره گیری از ظرفیت های تشکیلاتی صورت گیرد و در نهایت اوقات فراغت دانش آموزان غنی سازی شود.

اصغری در مورد اقداماتی که هم اکنون برای تولید محتوای بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی انجام پذیرفته است، گفت: ما با راه اندازی گروه ها و کمیته های مختلف، تمام مربیان تشکیلاتی سازمان دانش آموزی را برای تولیدات با کیفیت آموزشی بسیج کرده ایم و دانش آموزان پیشتاز نیز پای کار آمده اند تا ورودی جدی در این بخش داشته باشیم.

این مسئول از برگزاری جشنواره ای از آثار منتخب در کشور خبر داد و اعلام کرد: آثار و تولیدات مربیان و داوطلبان در مناطق 14 گانه استان قزوین مورد بررسی قرار می گیرد و پس از ارزیابی، آثار منتخب برای بارگذاری در سامانه شاد معرفی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار