عودت شهریه فعالیت‌های غیردرسی مدارس غیردولتی

رشت (پانا) - مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از چگونگی دریافت شهریه مدارس غیردولتی، حقوق معلمان، پیش ثبت نام و تعیین شهریه سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
عودت شهریه فعالیت‌های غیردرسی مدارس غیردولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سعید صالح درباره تعیین تکلیف دریافت شهریه از خانواده‌ها در این ایام که مدارس تعطیل بوده‌اند و درباره اینکه آیا شهریه کلاس‌های حضوری با مجازی یکسان است، توضیح داد و گفت: در این باره جلساتی در شورای سیاست‌گذاری و نظارت مرکزی برگزار شد. با توجه به اینکه مدارس غیردولتی مکلف هستند کلیه خدمات آموزشی تعیین شده برای یک سال تحصیلی را ارائه دهند؛ در این ایام نیز آموزش در مدرسه تعطیل نشده و در قالب آموزش‌های مجازی ادامه یافت.
الزام خانواده‌ها به پرداخت شهریه ثابت مدارس غیردولتی

وی افزود: طی تصمیمات شورای سیاست‌گذاری مرکزی، قرار شد تمام مدارس ارائه خدمت مجازی داشته باشند. بنابراین بازگشت شهریه ثابت آموزشی موضوعیت پیدا نکرد. اما درباره شهریه فعالیت‌های غیر درسی کمیته‌ای ذیل شورای سیاست گذاری و نظارت مرکزی تشکیل می‌شود و با مشخص شدن زمان پایان سال تحصیلی، چگونگی بازگشت این شهریه به استان‌ها ابلاغ و جزئیات در اختیار مردم قرار می گیرد.
بخشودگی اجاره بهای ۴ ماه مدارس و مراکز غیردولتی مستقر در فضاهای دولتی

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش درباره حق الاجاره‌ای که آموزش و پرورش از مدارس غیردولتی دریافت می‌کرده است نیز گفت: هفته گذشته آموزش و پرورش پیشنهادی به ستاد ملی کرونا ارائه کرد که با مساعدت رئیس جمهور تصویب شد و بر اساس آن کلیه مدارس و مراکز غیردولتی که در فضاهای آموزشی دولتی مستقر بودند اجاره بهای چهار ماه اسفند تا خرداد ماه شان بخشیده می‌شود.
الزام مدارس به پرداخت حقوق کامل معلمان/ تخلفات را به ۴۳۱۷ گزارش دهید

صالح در پاسخ به پرسشی درباره کاهش حقوق معلمان مدارس غیردولتی در دو ماه اخیر اظهار کرد: چنین چیزی درست نیست و ما از روزهای ابتدایی تعطیلی اعلام کردیم موسسان موظف هستند حقوق معلمان را به طور کامل مطابق قرارداد هایشان بپردازند. از اولیا و معلمان خواستیم موارد را از طریق سامانه تلفنی 4317 به ما اعلام کنند تا پیگیری کنیم.
اعلام شهریه سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ مدارس غیردولتی در خردادماه

وی همچنین شرایط ثبت نام مدارس در سال تحصیلی آینده را اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفیت محدود مدارس، امکان پیش ثبت نام با رعایت پروتکل‌ها و ترجیحا الکترونیکی وجود دارد و شهریه باید علی الحساب واریز شود. در فصل بهار شهریه ابلاغی را اعلام می‌کنیم و اولیا از پایان خرداد به بعد می‌توانند برای پرداخت اقدام کنند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: همانند هرسال، احتمالا افزایش شهریه داریم، اما میزان آن اعلام خواهد شد. افزایش شهریه ها مطابق الگوی شهریه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار