نوای عشق در قلب جنگل های ارسباران+ عکس

تبریز(پانا) - معلم یاران منطقه ورزقان با حضور در دورترین و محروم ترین روستاها که به آموزش های مجازی دسترسی ندارند، با برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری بارعایت فاصله اجتماعی به تعطیلی آموزش" نه" گفتند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نوای عشق در قلب جنگل های ارسباران+ عکس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ورزقان، این روزها، توجهات میلیون ها نفر به طرف ویروس منحوس کرونا و راه های درمان، کشف واکسن و پاسداشت پزشکان و پرستاران و ژرف اندیشی در مسائل اقتصادی و در روایتی تلخ به سوی تعطیلی تمامی مراکز آموزشی جلب شده است، اما در میان هیاهوی بحران ها، هستند معلمانی که بی منت بذر مهر و محبت و توجه را در دل دانش آموزان و آینده سازان کشور سرافرازمان می کارند و نوای عشق و از خودگذشتگی را در قلب روستاهای دورافتاده و در عمق جنگل های ارسباران می نوازند.

استرس و اضطراب در وجود کودکان و دانش آموزان بیشتر به چشم می آید. اضطراب ناشی از تعطیلی مدارس، اضطراب درگیری با ویروس کرونا اما به حول و قوه الهی و با توجهات امام زمان(عج) سایه شوم این ویروس از سر هم میهنان دور خواهد شد.

معلم یاران منطقه ورزقان پا به پای معلمان این منطقه با حضور در دورترین و محروم ترین روستاهای جنگلی ارسباران، در جهت رفع مشکلات درسی و تحویل بسته های آموزشی اقدام می کنند و دانش آموزان را از حیث استرس ناشی از عقب ماندگی درسی آسوده می سازند.

گفتنی است باتوجه به عدم دسترسی به اینترنت در برخی ازمناطق عشایری استان آذربایجان شرقی، برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری بارعایت فاصله اجتماعی توسط معلمان فداکار صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار