بسته تربیتی تشکل های سازمان دانش آموزی قزوین تدوین می شود

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین اعلام کرد بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی با محوریت تولید کلیپ های آموزشی در قالب یک دقیقه تدوین می شود.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بسته تربیتی تشکل های سازمان دانش آموزی قزوین تدوین می شود

جبار حسنعلی پور در گفتگو با پانا، با اشاره به ویدیو کنفرانس مدیران و معاونان سازمان دانش آموزی کشور، اظهار کرد: همانطور که در این جلسه تأکید شد، سازمان دانش آموزی استان نیز بسترهای لازم را برای تدوین بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی با محوریت تولید کلیپ های آموزشی در قالب یک دقیقه فراهم آورده است.

وی، ضرورت استمرار آموزش های تشکیلاتی در این ایام را ضروری دانست و بیان کرد: تداوم فرآیند تعلیم و تربیت و سالم سازی فضای مجازی از جمله نکاتی است که ما در این برنامه آموزشی آن را دنبال می کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین تأکید کرد: ما در حوزه آموزش بحران کرونا را باید یک فرصت ببینیم و بتوانیم با این نگاه از ظرفیت فضای مجازی به شکل مطلوبی استفاده کنیم که البته در این مسیر سامانه شاد بستر مناسبی برای ارائه آموزش ها به حساب می آید.

حسنعلی پور عنوان کرد: امیدواریم ما در سازمان دانش آموزی با استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی پویا و مربیان فعال بتوانیم در عرصه تدوین محتوای آموزشی گام های خوبی را برای دانش آموزان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار