عمو پورنگ با «بچه محل» به شبکه دو آمد

تهران (پانا) - اولین قسمت از سری جدید مجموعه تلویزیونی «بچه محل» با نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی «عموپورنگ» میزبان مخاطبان شبکه دو سیما شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
عمو پورنگ با «بچه محل» به شبکه دو آمد

به گزارش روابط عمومی پروژه، «بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور قرار بود از ابتدای نوروز ۹۹ روی آنتن برود که به دلیل شیوع ویروس کرونا‌ و تعویق در فیلمبرداری، پخش آن به این روزها موکول شد.

این مجموعه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با اجرای داریوش فرضیایی «عمو پورنگ» روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شناخته شده کمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و در واقع فضایی شاد، متفاوت و همچنین سالم را برای کودکانی که این روزها در خانه قرنطینه هستند، فراهم می‌کنند.

«بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای جذاب و آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است و تلاش شده تا برخلاف تصورها با شناخت سلیقه و نیازها و جلوگیری از آسیب‌هایی که کودکان را تهدید می‌کند، برنامه‌ای شایسته آنها تولید شود.

داریوش فرضیایى، کمند امیر سلیمانى، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانى، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتى، آرش میر احمدى، امیر سهیلى، ابراهیم شفیعى، سوسن پرور، ایمان صفا و امیر محمد متقیان، با هنرمندى: سروش جمشیدى بازیگران این مجموعه هستند.

در خلاصه ماجراهای این مجموعه آمده است: سه ماه پس از شکست کرونا اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی شون برگشته‌اند، اما تاثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است.
داداش جان مرد اسباب بازی فروش که به تازگی به محله نقل مکان کرده، از حامیان سرسخت محیط زیست است . او به اتفاق عمو پورنگ تلاش دارند تا همه اهالی محله را تبدیل به حافظان محیط زیست کنند. آنها در تلاشند تا پویش همیاران محیط زیست را به کمک بچه ها راه اندازی کنند.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند تهیه کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلى‌پور، نویسنده: محمد درویشعلى‌پور، مجرى طرح: محمد حسین خلیفه، مدیر تصویر بردارى:محمود صالحى، مدیر صدا بردارى: بهروز عابدینى، تدوین: امید شهلایى، جلوه هاى ویژه تصویرى: على زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح دکور: ارغوان شیبانى، آهنگساز: مهرداد نصرتى، مدیر تولید: على رحیم زاده،عکاس:نازلى هروى و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار