مدیرکل دامپزشکی سیستان وبلوچستان خبر داد:

تشدید نظارت های بهداشتی با 51 اکیپ دامپزشکی بر بازار در ماه رمضان

زاهدان (پانا) - مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از تشدید نظارت ها بر بازار در ماه رمضان خبر داد و گفت 51 اکیپ ثابت و سیار در این مدت در راستای تامین امنیت و سلامت غذایی جامعه در حال فعالیت هستند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تشدید نظارت های بهداشتی با 51 اکیپ دامپزشکی بر بازار در ماه رمضان

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی سیستان و بلوچستان، مهدی حسینی اظهار کرد: مچموعه دامپزشکی استان با تشکیل 51 اکیپ نظارت بهداشتی به صورت روزانه و تشدید اقدامات لازم برای انجام بازدید و نظارت بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی بیش از پیش در تامین امنیت و سلامت غذایی جامعه می کوشد.

او ادامه داد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سلامت فرآورده خام دامی مصرفی جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد که نیازمند تلاش و دقت مضاعف کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی است.
مدیرکل دامپزشکی بیان کرد: با توجه به اهمیت مصرف فرآورده خام دامی سالم و باکیفیت در این ایام و همچنین با توجه به بحران شیوع ویروس کووید 19، تشدید نظارت کارشناسان دامپزشکی بسیار حائز اهمیت و کمک کننده خواهد بود که در این راستا اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اقدام به تشکیل روزانه 21 اکیپ ثابت و 30 اکیپ سیار نظارت بهداشتی شامل 79 نفر دامپزشک، بازرس بهداشت گوشت و ناظر، ذبح شرعی در سطح استان صورت گرفته است.
او افزود: امید است با تلاش مستمر و پیوسته کارشناسان این اداره و رعایت نکات بهداشتی توصیه شده از سوی دامپزشکی در مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی و همچنین دقت به توصیه های بهداشتی از سوی مردم در تهیه فرآورده مورد نیاز خود، سفره های افطار و سحری سالم و با کیفیتی داشته باشیم.
حسینی در پایان از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده شان به ویژه در این ماه به نکات و توصیه های بهداشتی ارائه شده از سوی کارشناسان این اداره توجه و در خرید فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود دقت کافی کنند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 1512 به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار