مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

حمایت 35 میلیاردی صنعت نفت از آموزش و پرورش استان

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از مساعدت مالی 35 میلیارد‌ ریالی صنعت نفت از آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت 35 میلیاردی صنعت نفت از آموزش و پرورش استان

علیمراد کرمی در گفتگو با خبرنگار اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان با مشارکت صنعت نفت شروع شده، گفت: در روزهای تعطیلات کرونایی، معلمان کوشا و خلاق استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، در حال اجرای این طرح هستند.

وی با اشاره به مشارکت 25 میلیارد ریالی منطقه ویژه انرژی پارس در اجرای این طرح آموزشی اظهار کرد: در طرح تقویت بنیه علمی، توانمند سازی دانش آموزان چهت شرکت در آزمون سراسری هدف گذاری شده است.

کرمی افزود: صنعت نفت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، 10 میلیارد ریال را نیز جهت اجرای طرح روستامرکزی در اختیار آموزش و پرورش شهرستان های جنوبی استان قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: تلاش ها، حمایت ها و مشارکت منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت در اجرای برنامه های آموزش و پرورش در استان بوشهر قابل تقدیر است.

وی در پایان با تقدیر از تعامل و همکاری سیدپیروزموسوی مدیرعامل منطقه ویژه با آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این تعاملات سازنده می تواند نقشی موثر در ارتقا کمی و کیفی آموزش در استان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار