پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته کار و کارگر

ساری (پانا) - استاندار مازندران با صدور پیامی؛ هفته کار و کارگر و پیشاپیش؛ ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را تبریک گفت. ‎

کد مطلب: ۱۰۴۹۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی استانداری، متن پیام احمد حسین‌زادگان به شرح زیر است:

مزین شدن 11 اردیبهشت به نام کارگران عزیز و تلاشگر و تخصیص هفته ای به مجاهدان عرصه کار بی ادعا؛ که نقش آفرینی آنان در بخش های مختلف بویژه خطوط تولید، زمینه ساز رهایی از وابستگی ها در روند حیات پربرکت انقلاب اسلامی و روشن نگه داشتن مشعل کار و تولید و مستحکم ساختن بنیان های اقتصادی و سازندگی کشور در مقطع تحریم های سنگین ظالمانه اسا، نشانگر اهمیت و رسالت و جایگاه والای آنان در جامعه و تاریخ انقلاب اسلامی می باشد.

یقینا در سالی که به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، نقش و اثرگذاری تلاشگران عرصه‌ کار و سازندگی و بهره گیری از دانش روز و استفاده از توان، تخصص و تجربه برای جهش اقتصادی و حضور موفق تر در بازارهای داخلی و خارجی بیش از پیش احساس می شود.

در این روزها که کشور درگیر مقابله با شیوع بیماری کرونا بوده است، آسیب هایی به واحدهای تولیدی و معیشت کارگران شریف وارد آمده است که برای مجموعه نظام و دولت قابل درک و قدردانی است.دولت تدبیر و امید، تلاش دارد با تدابیر مختلف زمینه تسهیل و فعالیت مجدد واحدهای تولیدی و کارگران شریف را فراهم آورد.

اینجانب هفته کار و کارگر و پیشاپیش 11 اردیبهشت، روز جهانی کارگر را تبریک عرض می کنم و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های زحمتکشان عرصه کار و تولید، سلامت، عزت و سربلندی جامعه عزیز و شریف کارگری را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار