وعده‌های مدیر جدید عملی نشد؛ استقلال در آستانه بحران قرار گرفت

تهران (پانا) - بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران از شرایط مالی این باشگاه گلایه دارند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
وعده‌های مدیر جدید عملی نشد؛ استقلال در آستانه بحران قرار گرفت

به گزارش ایلنا، 134 روز از آخرین پرداختی باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم می‌گذرد و تاریخ 23 آذرماه آخرین روزی است که باشگاه موفق شده بود البته با تاخیر به تعهداتش عمل کند و رقمی از مطالبات آبی پوشان را به حساب آنها واریز کند.

آبی پوشان پس از اینکه امیرحسین فتحی از پست مدیرعاملی این باشگاه کنار رفت تا به امروز حتی یک ریال هم از سوی باشگاه دریافتی نداشته‌اند. بعد از فتحی اسماعیل خلیل زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی فعالیت کرد، بعد از جدایی او علی فتح الله زاده روی کار آمد و بعد از استعفای او، احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.

سعادتمند که پس از تعطیلات عید نوروز فعالیتش را در دفتر باشگاه استقلال آغاز کرد از همان ابتدا وعده داد که سعی دارد به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت کند تا در ابتدای مدیریت در این باشگاه بتواند دغدغه بازیکنان را کم کند.

علیرغم اینکه سعادتمند اعلام کرده بود پس از ملاقات با گروه‌های اقتصادی به دنبال کسب منابع مالی مناسب است تا ضمن پرداخت مطالبات بازیکنان سابق این تیم، حساب شاگردان فرهاد مجیدی را هم شارژ کند، وعده اواسط فروردین‌ماه او تا به امروز عملی نشده است.

عملی نشدن وعده‌های رئیس سابق هیات مدیره باشگاه استقلال سبب شده است تا بازیکنان این تیم از این وضعیت گلایه داشته باشند. آنها طبق آخرین وعده سعادتمند قرار بود امروز بخشی از مطالباتشان را دریافت کنند که با گذشت زمان از ساعت 13 ظهر بعید به نظر می‌رسد این پرداختی امروز صورت بگیرد.

گلایه بازیکنان تیم فوتبال استقلال که در حال حاضر نزدیک به 5 ماه است دریافتی از سوی باشگاه نداشته‌اند خبر می‌دهد به احتمال فروان آنها طبق ماه‌های گذشته با انتشار متونی در فضای مجازی به این بدقولی واکنش نشان بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار