رئیس سازمان نهضت سوادآموزی رحلت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ارتحال مجتهد جلیل القدر و عالم ربانی مرحوم حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی ، عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی رحلت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، درپی ارتحال مجتهد جلیل القدر و عالم ربانی مرحوم حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی رحلت ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام شاپور محمدزاده، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال مجتهد جلیل القدر و عالم ربانی مرحوم حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی ، عضو مجلس خبرگان رهبری، یار و همراه همیشگی امام و رهبری که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام، ترویج معارف اهل بیت (ع) و حوزه تعلیم و تربیت کشور سپری نمود موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

مرحوم حضرت آیت الله امینی در دوران مبارزه و پس از آن به عنوان شخصیتی اثر گذار و برجسته در مسئولیت های مختلف از جمله پایه گذاری و تاسیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه شهر مقدس قم بودند ، ایشان منشا اثر در عرصه ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بوده و ثمرات این وجود ارزشمند سالهای متمادی در جامعه اسلامی مان مشهود است، فقدان این مجتهد بزرگوار بسیار ناگوار است.

درگذشت این عالم وارسته و مجاهد نستوه را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، حوزه های علمیه و روحانیت معظم، فرهنگیان ، شاگردان و بیت معظم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار