فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد :آموزش و پرورش باید پژوهش محور باشد

قرچک (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد گفت: آموزش و پرورش باید پژوهش محور باشد تا پیشرفت و ترقی نظام را دو چندان کند، آموزش و پرورش پژوهش محور دانش آموزان با استعداد خلاق تقویت می کند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد :آموزش و پرورش باید پژوهش محور باشد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه ۱۵خرداد در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک و اعضای شورای معاونین اظهار کرد: حلول ماه مبارک رمضان خدمت مردم شریف و انقلابی شهرستان قرچک و ایران اسلامی تبریک عرض می کنم امیدوارم در ماه رمضان اقداماتی برای رضایتمندی خدا و بنده خدا را فراهم اوریم.

او در ادامه افزود: آموزش و پرورش درراستای پژوهش قدم بر دارد، آموزش و پرورش باید پژوهش محور باشد تا پیشرفت و ترقی نظام را دو چندان کند، موزش و پرورش پژوهش محور دانش آموزان خلاق و با استعداد تقویت می کند.

او تصریح کرد: آموزش و پرورش از مهمترین وزارتخانه های جمهوری اسلامی ایران است، آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران در آموزش و پرورش ساخته می شود دانش آموزان امروز مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند .

شهیری بیان کرد: آموزش و پرورش باید مورد حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و انقلابی باشد چرا که پیشرفت آموزش و پرورش پیشرفت و اقتدار نظام را در بر دارد و نباید نگاه به آموزش و پرورش سیاسی باشند.

او خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت و پیشرفت کشور حرکت کند اگر معلمان به خوبی وظایف خود را انجام دهند بی شک کشوربه شکوفایی خواهد رسید .

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵خردادگفت: شغل معلمی شغل انبیاست سردار سلیمانی ها در این مکتب پرورش یافتند که با اقدامات خود جهان راشیفته فعالیتهای خود می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار