سازماندهی درون منطقه ای نیروی انسانی آموزش و پرورش راز و جرگلان در سال تحصیلی 1400-1399

راز وجرگلان (پانا) -معاون آموزشی آموزش و پرورش راز و جرگلان از سازماندهی درون منطقه ای نیروی انسانی آموزش و پرورش راز و جرگلان در سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی درون منطقه ای نیروی انسانی آموزش و پرورش راز و جرگلان در سال تحصیلی 1400-1399

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش راز و جرگلان، بازرگان اسفندیاری معاون آموزشی آموزش و پرورش راز و جرگلان گفت : سازماندهی در دوره ابتدایی و متوسطه اول ومتوسطه دوم به صورت جزئی خواهد بود.

معاون آموزشی گفت: نیروهای رسمی و حق التدریسی که بعد از سازماندهی تعویض ابلاغ شده اند، به اضافه نیروهای حق التدریس جدید(ورودی 98) و کسانی که متقاضی جابجایی هستند بایستی در سازماندهی شرکت نمایند.(کلیه سربازمعلمان ملزم به سازماندهی مجدد هستند که فرم های آنها به صورت دستی تکمیل خواهد شد.) و تاریخ امتیاز بندی از 99/2/15لغایت 99/2/30 می باشدکه بصورت فرم الکترونیکی(e.nkhedu.medu.ir) با ارائه مدارک متقاضی توسط همکار بارگذاری و مدیر مدرسه در مرحله اول بایستی تایید نمایند و و راهبران و کارشناسان مقاطع براین امر نظارت خواهند داشت.

بازرگان اسفندیاری اظهار داشت: :همکارانی که درحال حاضر درپست های مدیریتی(مدیر آموزگار،مدیر مستقل ، معاون وسرپرست و راهبر و نیروهای اداری مایل به خدمت در مدارس و...)مشغول بکار هستند درصورت تشخیص کمیته انتصابات ملزم به شرکت درنقل و انتقالات می باشند که به شخص مورد نظر اعلام خواهد شد و کلیه نیروهای حق التدریس هنرستانها ومدارسی که با کاهش آمار مواجه گردند ملزم به شرکت در نقل وانتقالات می باشند.

وی افزود: کلیه همکارانی که درحال حاضر درمقاطع وحوزه های اصلی خود فعالیت ندارند ضمن شرکت درفرآیند سازماندهی ،بایستی در مقطع اصلی امتیاز بندی وسازماندهی گردند. و همکاران مشمولی که در سال تحصلی گذشته فرم امتیاز بندی الکترونیکی را پر کرده اند فقط مدارک امتیاز آور سال تحصیلی 99-98 را ثبت نمایند .

لازم به ذکر است: عتراضات همکاران نسبت به امتیازبندی از تاریخ 99/3/15لغایت 99/3/20و رسیدگی به اعتراضات از تاریخ 99/3/21لغایت 99/3/30خواهد بود.

-تاریخ سازماندهی نیروها به شرح ذیل خواهد بود :

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار