برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه درشهر قدس

شهرقدس (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه شهر قدس گفت چهارده‌هزار بسته معشیتی در سه مرحله به صورت متمرکز و غیر متمرکز در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه درشهر قدس

حجت السلام رضا علی متهور ملکی نماینده ولی فقیه در سپاه شهر قدس در گفتگو با پانا، در این رابطه اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جهت کمک مومنانه به افشار آسیب دیده در این شرایط مخصوصا صاحبان مشاغل که موقتا دچار آسیب شده اند، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در قالب قرارگاه محرومیت زدایی شهرقدس برگزار شد.

او در ادامه افزود: قرارگاه محرومیت زدایی با حضور مسئولین سپاه، امام جمعه، فرماندار و نیروی انتظامی شهر قدس در راستای کمک افشار آسیب دیده در سطح شهرستان راه اندازی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرقدس گفت: سپاه به همراه مسئولین، خیرین اقدام به جمع آوری ۱۴ هزار بسته معیشتی کرده وسه هزاربسته به صورت حضوری و مابقی آن به صورت غیر حضوری در قالب مساجد، هیئتهای مذهبی و پایگاه های بسیج عرضه می‌شود.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: قبل از این شرایط که عامل آن ویروس کرونا است، مساجد، افطاری های ساده را برگزار می‌کردند و اکنون در قالب کمک‌های مومنانه توزیع می‌شود.

خبرنگار: حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار