در گفت‌وگو با معلم فداکارشهرستان نورآباد ممسنی مطرح شد؛

برگزاری کلاس درس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

تهران (پانا) - در گفت‌وگو با معلم شهرستان نورآباد ممسنی برگزاری کلاس درس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مطرح شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس درس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، طاهره نکوییان معلم پایه اول دوره ابتدایی با اشاره به تداوم جریان یادگیری در ایامی که مدارس تعطیل است، گفت: در شهرستان نورآبادممسنی در مدرسه تدبیر و پیوند به دانش‌آموزان اتباع افغانی به شکل حضوری در کلاس درس آموزش می‌دهم.

وی افزود: با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس برنامه‌های آموزشی از رسانه ملی آغاز شد و برخی از دانش‌آموزان توانستند پا به پای برنامه‌ها پیش رفته و از آموزش لازم بهره‌مند شوند.

نکوییان با بیان اینکه به خاطر زحمات معلمان و تلاش دانش‌آموزان کیفیت و بازدهی آموزشی در این شهرستان بسیار بالا است، گفت: متاسفانه در این شهرستان بسیاری از والدین سواد استفاده از تلویزیون و چگونگی دریافت برنامه‌های آموزشی از شبکه‌هایی همچون شبکه آموزش را ندارند لذا تعدادی از دانش‌آموزان پایه اولی نمی‌توانستند از آموزش‌های تلویزیونی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمانی هستند که گوشی هوشمند ندارند و با این وجود روش‌های حضوری را برای آموزش دانش‌آموزان خود انتخاب کرده‌اند، افزود: کلاس درس من 30 نفره است که از این تعداد 14 دانش‌آموز دسترسی به تلویزیون، اینترنت و گوشی هوشمند ندارند، بنابراین تصمیم گرفتم تا کلاس درس را برای این دانش‌آموزان با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دهم.

نکوییان بیان کرد: این کار برای برقراری عدالت آموزشی بسیار مهم است چرا که دانش‌آموزان زیادی هستند که به خاطر فقر دانشی و اقتصادی خانواده امکان استفاده از رسانه ملی و یا فضای مجازی را ندارند.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از شبکه آموزش دانش‌آموزان، اضافه کرد: اپلیکشن شاد را نصب کرده‌ام و تعدادی از دانش‌آموزانم نیز در این برنامه حضور دارند و آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار