دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز: کارگران از پیشگامان توسعه و پیشرفت کشور هستند

تبریز (پانا) - دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: کارگران از دیرباز همواره جزء پیشگامان تلاش برای تولید و رشد و توسعه و پیشرفت آن در کشور ایران اسلامی بوده اند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
 دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز: کارگران از پیشگامان توسعه و پیشرفت کشور هستند

به گزارش روابط عمومی خانه کاگر تبریز، کریم صادقزاده تبریزی به مناسبت هفته کاگر در پیام ویدیویی گفت: کارگران از دیرباز همواره جزء پیشگامان تلاش برای تولید و رشد و توسعه و پیشرفت آن در کشور ایران اسلامی بوده و کارگران خطه صنعتی تبریز در سنگرهای تولیدی و خدمات به سخت کوشی معروف هستند.

او با اشاره به انتخاب شعار سال که بیانگر اهمیت اقتصاد در کشور است، افزود : جامعه کارگری در سال ۹۹ با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری با ابتکار و نوع آوری در راستای بهبود تولید و پیشرفت آن از نظر کمی و کیفی به کلمه جهش تولید جامعه عمل خواهند پوشاند و برای آنان که با تحریم های ظالمانه در صدد ضربه زدن به اقتصاد کشور و امت ایران اسلامی هستند مشت محکم به دهان آنان خواهند زد و آمریکای جهانخوار را لگدمال کرده و برای رفاه و آسایش امت دلاور و شهید پرور میهن اسلامی بی وقفه و شب و روز برای بالا بردن راندمان تولید در کنار چرخهای عظیم تولیدی تلاش خواهند نمود.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: آنچه خواسته دست اندرکاران جامعه کار تولید و صنعت در این میان رسیدگی به واحدهای بحران زده و مشکل‌دار در شرایط امروز از وظایف اصلی دولت است. ما از همه دستگاههای مرتبط از جمله وزارت صنعت ، معدن و تجارت و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهیم که به شکل جدی به مشکلات این واحدها رسیدگی کنند.

صادقزاده خاطرنشان کرد: بالا بودن نرخ بیکاری، وضعیت بدمعیشتی کارگران و بازنشستگان، افزایش هزینه‌های درمان و عدم پوشش تامین اجتماعی در این خصوص از جمله اتفاقات ناخوشایندی بود که امیدواریم درسال جهش تولید شاهد آنها نباشیم چرا که مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید در بیانات گهربار خودشان تاکید کردند که جهش تولید باید تغییر محسوسی در زندگی مردم ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار