معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

نباید بین عنصر آموزشی و ارتباطی فاصله بیفتد

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت نباید بین عنصر آموزشی و ارتباطی فاصله معنا داری اتفاق بیفتد به آن شکل که گیرنده پیام خودش را رها شده ببیند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نباید بین عنصر آموزشی و ارتباطی فاصله بیفتد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر، سیروس فتحی در نشست هماهنگی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) شهرستان دیر اظهار کرد: مجموعه فعالیتهایی که اتفاق افتاده بیانگر این است که عزم راسخی است که کارها عقب نماند و از فعالیتهای آموزشی و پرورشی تعریف شده برای این مجموعه، فاصله نگیریم .

فتحی با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک دولت و مردم است خاطر نشان کرد: بیش از دو سوم جامعه به طور مستقیم و غیر مستقیم با نهاد آموزش و پرورش در ارتباط هستند و این ارتباط گسترده و تنگاتنگ قطعا توقع و انتظارات را بالا می برد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص شبکه شاد افزود: اگر ما در حال حاضر در این فضای مجازی هستیم بدلیل بوجود آمدن وضعیت اضطراری و شرایط بحرانی که جهان را فرا گرفته ما فارغ از رویداد نیستیم قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه این دوران مانند دوران دفاع مقدس است گفت: امروزه یک عرصه جهادی و دفاع دیگری است و این تحولات و فراهم شدن عرصه جدید بدون توجه و دور از مسئله نیست و در واقع ابتدای کار هستیم.

احمد عبداله زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیردر این نشست اذعان نمود: همه ما بر این باوریم که جای فضای مجازی در آموزش و پرورش خالی است و یقیناً در روزهای آتی مشکلات این شبکه شاد به حداقل خواهد رسید.

وی با توجه به فرا رسیدن هفته مقام معلم افزود: معلمان و همکارانی که بتوانند بهترین تولید محتوا در شبکه شاد جهت استفاده دانش آموزان داشته باشند در هفته مقام معلم از آنان تقدیر صورت خواهد گرفت.

عبداله زاده از عضویت 90 درصدی دانش آموزان در شبکه شاد خبر داد و بیان کرد: پیگیریهایی جهت دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت که یکی از دغدغه و مشکلات این مجموعه است صورت گرفته و بزودی این مسئله حل خواهد شد.

وی در پایان از اولیا که در زمینه شبکه شاد این مجموعه را همراهی کردند تقدیر و تشکر به عمل آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار