عرضه اولیه پگاه گیلان قطعی نیست؛

آخرین وضعیت عرضه اولیه‌های پیش‌رو

تهران (پانا) - معاون بازار فرابورس گفت: عرضه اولیه پگاه گیلان (غگیلا) برای روز چهارشنبه تا ساعت دو امروز قطعی بود اما اکنون زمان این عرضه اولیه از قطعیت خارج شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت عرضه اولیه‌های پیش‌رو

افسانه اروجی امروز (شنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بعد از اعلام خبر عرضه اولیه پگاه گیلان در روز چهارشنبه ( ۱۰ اردیبهشت) از مرکز نظارت بر ناشران اعلام کردند که این شرکت در ابتدا باید صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده را ارائه دهد و بعد به مرحله عرضه اولیه برسد؛ بنابراین اگر در این چند روز این اقدام انجام نشود ممکن است عرضه اولیه روز چهارشنبه لغو شود.

وی اظهار داشت: انجام این عرضه اولیه برای روز چهارشنبه تا ساعت دو امروز قطعی بود اما اکنون زمان دقیق آن از قطعیت خارج شده و به احتمال ۵۰ درصد ممکن است عرضه اولیه روز چهارشنبه انجام شود.

اروجی به زمان عرضه اولیه لاستیک یزد (پیزد) اشاره کرد و گفت: این شرکت اکنون منتظر تعیین قطعی مطالبات ارزی است، هیئت وزیران فرمول آن را مصوب و اعلام کرده است و این شرکت باید ضمن مذاکره با بانک، مبلغ تعیین شده را به صورت قطعی دریافت کند و بعد اقدامات لازم برای عرضه اولیه صورت گیرد که به نظر می‌رسد این اقدام تا هفته آینده انجام شود.

معاون بازار فرابورس اظهار داشت: اگر تا فردا نتوانیم اقدامات مربوطه به پگاه گیلان را به مرحله نهایی برسانیم، عرضه اولیه آن هفته آینده با لاستیک یزد انجام خواهد شد.

وی به عرضه اولیه آریاساسول (آریا) اشاره کرد و گفت: همچنان منتظر شفاف سازی نرخ اتان از سوی شرکت آریاساسول هستیم تا بتوانیم آن را به مرحله عرضه اولیه برسانیم.

اروجی گفت: امیدواریم آریاساسول تا روز چند روز آینده نرخ دقیق اتان را اعلام کند تا بتوان اقدامات لازم برای عرضه اولیه را تا پایان اردیبهشت ماه انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار