معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

معاونین و مربیان پرورشی حضور پررنگی در سامانه شاد داشته باشند

بجنورد (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه روسای ادارات حوزه پرورشی و فرهنگی خواستار حضور پررنگ معاونین و مربیان پرورشی در سامانه شاد شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاونین و مربیان پرورشی حضور پررنگی در سامانه شاد داشته باشند

به گزارش پانا، محمد اکرامی فر در جلسه برنامه ریزی و بررسی فعالیت های حوزه پرورشی با حضور روسای ادارات داخلی حوزه ، به تبیین برنامه ها و اهداف این معاونت پرداخت .

وی با تاکید بر راه اندازی سامانه شاد در ایام تعطیلی مدارس بر لزوم فعالیت پررنگ مربیان و معاونین پرورشی در این سامانه تاکید کرد و گفت : همانگونه که برنامه های آموزشی در سامانه شاد برای دانش آموزان برقرار است فعالیت پرورشی نیز باید با جدیت و تلاش همر چه بیشتر همکاران پرورشی دنبال شود.

اکرامی فر از معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها خواست با هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر جهت تولید برنامه ها و محتوای فرهنگی و پرورشی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود : تولید محتوا در فضای مجازی باید باید دارای اهداف تربیتی ، خلاقیت و جذابیت لازم باشد تا بتواند برای دانش آموزان و اولیا مفید واقع شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن تشکر از کانون های پرورشی و تربیتی استان بخصوص شهرستان های اسفراین ، شیروان ، فاروج ، گرمه و راز و جرگلان بخاطر شرکت در پویش تولید ماسک در ایام شیوع کرونا و کمک به بهداشت و سلامتی جامعه تصریح کرد : کانون های خراسان شمالی در تولید ماسک جزو استان های برتر کشور می باشد.

در ادامه این نشست ، پنجمین جلسه هماهنگی جشنواره تجارب برتر و جشنواره الگوههای برتر تفکر و سبک زندگی نیز برگزار شد .

غلامرضا امین زاده رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان با ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در خصوص این جشنواره از اطلاع رسانی و طراحی پوستر استانی و دریافت آثار و داوری استانی و رفع نقایص مربوطه برترین ها و بارگذاری در سامانه کشوری ( استان اردبیل ) و همچنین جشنواره تفکر و سبک زندگی و ... توضیحات کاملی ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار