شناسایی ۱۰۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس

۳ هزار و ۲۸۱ مبتلا در استان فارس

شیراز(پانا)- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۰۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
۳ هزار و ۲۸۱ مبتلا در استان فارس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «عبدالرسول همتی» گفت: از هزار و ۱۸۳ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید۱۹ استان، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۵ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به سه هزار و ۲۸۱ نفر رسیده است.

او ادامه داد: از ۱۰۵ مورد جدید در استان، شیراز ۲۲ مورد، سپیدان ۱۲ مورد، خرم بید و کوه چنار هر کدام ۷ مورد، مرودشت ۵ مورد، آباده، خرامه و اقلید هر کدام ۳ مورد، لامرد، فیروزآباد و داراب هر کدام ۲ مورد، استهبان، کازرون، پاسارگاد، سروستان، بیضا و زرین دشت هر کدام یک مورد را شامل می شود و بقیه موارد شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی جهرم، فسا، لار و گراش است.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: متاسفانه یک نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد که در مجموع تاکنون ۷۷ نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند.

همتی افزود: هم اکنون هزار و ۸۷۹ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی بوده اند و ۷۳۶ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

او از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ و قطع زنجیره های انتقال این بیماری، در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و فاصله مناسب در روابط اجتماعی را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار