توزیع غذای گرم و بسته های حمایتی با مجوز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: هرگونه توزیع غذای گرم و بسته های بهداشتی و حمایتی در سطح شهرستان تنها با مجوز دبیرخانه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که در سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) مستقر است، انجام می گیرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع غذای گرم و بسته های حمایتی با مجوز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مبنی بر ضرورت ساماندهی کمک های مردمی جهت اجرای طرح مواسات در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و تاکید صورت گرفته در جلسه شورای تامین شهرستان مبنی بر اعمال نظارت دقیق بر جمع آوری کمکهای مومنانه، همه افراد حقیقی و حقوقی باید هماهنگی لازم را با دبیرخانه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) داشته باشند.

او در ادامه افزود: مراکز طبخ و توزیع غذا و فروشگاه ها و مراکز توزیع مواد غذایی و بهداشتی و... باید از عرضه و فروش غذای گرم و محصولات مختلف به صورت عمده به افراد حقیقی و حقوقی که از دبیرخانه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مجوز ندارند خودداری کنند.

رییس قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اسلامشهر بیان کرد: نظارت بر اجرای این امر بر عهده اداره صمت، اتاق اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی است و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی با متخلفان انجام خواهد شد.

مرسلپور خاطر نشان کرد: از سویی موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد در طول ماه مبارک رمضان و یا بعد از آن برای ارائه خدمات یا کمک به افراد تحت پوشش می بایست قبل از هر گونه اقدامی لیست افراد تحت پوشش را به دبیرخانه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و دستگاه‌های حمایتی به منظور نظم دهی و سامان بخشی به کمکها ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار