جهش چشمگیر ابتلا به کرونا ویروس

دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) - سخوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلای ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه رور گذشته ددر استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،علی احسان پور با نگران کننده خواندن آمار ابتلابه کرونا ویروس از شناسایی ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته(۵ اردیبهشت تا ۶ اردیبهشت) استان خبر داد.

او گفت: با بازگشایی بسیاری از مشاغل متاسفانه علیرغم هشدارها مکرر مشاهده می شود افراد آنگونه که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و همانطور که پیش بینی شده بود در اولین روز از هفته شاهد افزایش شمار مبتلایان هستیم و این افزایش در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: این دانشگاه تمهیدات لازم را فراهم کرده تا در صورت نیاز ۱۶ مرکز درمانی غیر دانشگاهی در همراهی با مجموعه های علوم پزشکی اقدمات نمونه گیری را انجام دهند.

احسان پوربا ارایه آمارا ابتلا به تفکیک شهرستانها تصریح کرد: موارد جدید به تفکیک شامل :اهواز: ۴۹ مورد،دزفول ۱۷ مورد که ۲ مورد افراد خارج استانی هستند ،خرمشهر: ۸ مورد ،هویزه: ۷ مورد،کارون: ۵ مورد، رامهرمز و شوشتر هر کدام ۴ مورد،آبادان: ۳ مورد، شهرستان های باغملک، باوی،مسجدسلیمان، هندیجان و شوش هر کدام ۲ مورد
دشت آزادگان و ماهشهر هر کدام ۱ مورد بوده است.
او در ادامه گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار کووید ۱۹ جان باخته تا فوت شدگان به ۱۸۷ مورد برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان افزود: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و تاکنون نیز ۱۶۰۳ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار