وزش باد‌های تند و نسبتا شدید، اردبیل را در می‌نوردد

اردبیل (پانا) - مدیر کل هواشناسی اردبیل اعلام کرد وزش باد‌های تند و نسبتا شدید از عصر امروز استان اردبیل را در می‌نوردد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
وزش باد‌های تند و نسبتا شدید، اردبیل را در می‌نوردد

به گزارش اداره هواشناسی استان اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و با تاکید بر هشدار‌های قبلی، سامانه فعال موجب ادامه ناپایداری‌ها خواهد شد و در قبل ازظهر امروز (شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹) آسمان ابری و مه آلود بوده و بارش‌های خفیف تداوم خواهد داشت.

او گفت: از ظهر امروز از مقدار ابرناکی کاسته شده و جهت جریانات جنوبی (گرمیج) موجب افزایش سرعت وزش باد و افزایش دمای هوا خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان تصریح کرد: از عصر امروز تا اواخر وقت فردا (یکشنبه ۷ اردیبهشت ۹۹) وزش باد‌های تند تا نسبتاً شدید بویژه در مناطق مرکزی استان اردبیل حاکم خواهد شد.

محمدی افزود: از روز یکشنبه (۷ اردیبهشت) آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده، اما با توجه به عبور متناوب سامانه‌های ناپایدار جوی و شرایط فصلی و محلی بارش‌های بهاری گاهی توام با رگبار و رعدوبرق (به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: دمای هوا نیز در طول روز روند افزایشی داشته و تا اواخر هفته جاری رگبار‌های بهاری گاهی توام با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار