مدیرکل آموزش و پرورش و شهرستان‌های استان تهران:

اقدام خیر نیک اندیش در اهدای آلبوم سرود و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت خیر نیک اندیش شهرستان ری در اهدای آلبوم سرود امام زمان (عج) پیش قدم شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اقدام خیر نیک اندیش در اهدای آلبوم سرود و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره تولید این آلبوم اظهار کرد: از آنجایی که جشنواره استانی مصباح الهدی با محوریت سیره عملی و اخلاقی حضرت ولیعصر (عج) در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار می‌شود و با توجه به اهمیت طرح مصباح الهدی در آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی و اخلاقی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و توسعه و تعمیق فعالیت‌های دینی و مذهبی و همچنین درخواست و حمایت خیر محترم، برآن شدیم به تولید آلبوم سرود برای ولادت حضرت ولیعصر(عج) اقدام کنیم.
او در ادامه گفت: این آلبوم اهدایی خیر محترم برای ولادت حضرت ولیعصر(عج) است، مدت زمانی که از ابتدای مراحل تولید و ضبط این آلبوم به طول انجامید نزدیک به پنج ماه بود تا سرانجام اولین قطعه زیبا برای ولادت حضرت ولیعصر(عج) و روز جهانی بسیج مستضعفین تولید شد.

صیدلو ضمن دعوت از عموم خیرین و نیک‌اندیشان در راستای انجام فعالیت‌های دانش‌آموزی افزود: با پیوستن خیرین به این امر می‌توانند در انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری هر چه بهتر به دانش‌آموزان عزیز یاری رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار