معلم فداکار و مراقب سلامت منطقه ۱۳ در خدمت به بیماران کرونایی

تهران (پانا)- زهرا صفری، مراقب سلامت یکی از مدارس منطقه ۱۳ به عنوان معلم فداکار و مراقب سلامت نمونه استانی در هفته سلامت از طرف اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم فداکار  و مراقب سلامت منطقه ۱۳ در خدمت به بیماران کرونایی

هفته سلامت امسال با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» از دوشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز و تا روز یکشنبه 7 اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.
برنامه‌های هفته سلامت با توجه به شرایط بوجود آمده پس از کرونا و تعطیلی مدارس به صورت مجازی در منطقه برگزار می شود. به همین مناسبت گفتگویی با زهرا صفری، مراقب سلامت یکی از مدارس منطقه ۱۳ که به عنوان مراقب سلامت نمونه استان تهران انتخاب شده است، انجام گرفت.
زهرا صفری، پرستار یکی از بیمارستانهای شهر تهران است که در ایام تعطیلات مدارس به طور کامل در بیمارستان جهت درمان بیماران کرونایی حضور داشته است.

وی در گفتگو با پانا در مورد شیوع بیماری کرونا گفت: این بیماری از اواخر بهمن ماه شیوع پیدا کرد و بیماران با علائم تب، بدن درد شدید و خشکی گلو به بیمارستان مراجعه می کردند.
وی در ادامه به سیر نزولی این بیماری با رعایت هر چه بیشتر اصول بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در این روزها خبر داد و گفت: تعداد مراجعه کنندگان برخی از بخش های کرونایی بیمارستان های امام خمینی و مسیح دانشوری کمتر شده است.
وی افزود: هرچند روند شیوع کرونا به خاطر همکاری مردم و تلاش کادر درمانی و پزشکی روند نزولی پیدا کرده، ولی این به معنای حل مشکل و عادی شدن زندگی و ترددها نیست.
صفری با اشاره به انگیزه اش از انجام این کار تصریح کرد: حضور مدافعان سلامت در بیمارستان و فداکاری های شان در این تصمیم بسیار اثر داشت و اکنون همکاری مردم در حل مشکل و بحران کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است که امیدواریم در عمل محقق شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، علی امیری در گفتگو با پانا گفت: در هفته سلامت که با شعار حمایت از مدافعان سلامت نامگذاری شده است، مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در نظر دارد طی مراسمی از همکار محترم منطقه، زهرا صفری، تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار