سازش در ۵٩ پرونده شورای حل اختلاف مستقر در زندان زنان

تهران (پانا) - شورای حل اختلاف استان تهران اعلام کرد که ۵۹ فقره پرونده در شعبه ۲۹۰۷ مجتمع شماره ۳۰ شورای حل اختلاف تهران مستقر در ندامتگاه شهرری (ویژه بانوان) با سازش مختومه شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سازش در ۵٩ پرونده شورای حل اختلاف مستقر در زندان زنان

به گزارش شورای حل اختلاف استان تهران، با تلاش قاضی، اعضاء و دبیران شعبه ۲۹۰۷ مجتمع شماره ۳۰ شورای حل اختلاف تهران مستقر در ندامتگاه شهر ری، ۵۹ فقره پرونده که ۳۴ فقره از آنها مربوط به اسفند ۱۳۹۸ و ۲۵ فقره از آنها مربوط به فروردین ۱۳۹۹ است و یکی از پرونده‌ها وقوع قتل عمد بوده است، با تلاش صبورانه اعضای شورای حل اختلاف و گذشت اولیاء دم، مددجویان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

در میان این پرونده‌ها، پنج مورد مربوط به ضرب و جرح عمدی در مشارکت سرقت مسلحانه از طلافروشی و مشارکت در نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی و ١١ فقره کلاهبرداری بوده است که تلاش قاضی و اعضاء شعبه و گذشت شاکیان پرونده ها با سازش مختومه شده است.

براساس این گزارش، با توجه به بخشنامه رئیس قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به وضعیت زندانیان در ایام کرونا موجبات آزادی یا مرخصی تمام آنها به جز یک فقره آن هم به دلیل اهتمام به حفظ امنیت جامعه فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار