پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش درپی درگذشت حاج محمد مهدی شریعت‌زاده

تهران (پانا) - فرهاد کریمی، رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در پیامی درگذشت حاج محمد مهدی شریعت‌زاده رئیس اسبق پژوهشکده تعلیم و تربیت و مشاور رئیس پیشین پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش درپی درگذشت حاج محمد مهدی شریعت‌زاده

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ ﴿۲۶﴾وَیَبْقَى وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ ﴿۲۷﴾» ( قرآن کریم - الرحمن)

هر چه بر[زمین] است فانی ‏شونده است (۲۶) و ذات باشکوه و ارجمند پروردگارت باقى خواهد ماند(27)

خبر درگذشت نابهنگام استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمد مهدی شریعت زاده رئیس اسبق پژوهشکده تعلیم و تربیت و مشاور رئیس پیشین پژوهشگاه مطالعات آموزش در آخرین روز ماه مبارک شعبان المعظم موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

ایشان مسلمانی مؤمن، معلمی متعهد، استادی فرزانه، اخلاق مدار و متخصص بود که علاقمندانه در مقام پژوهش و عمل در حوزه تعلیم و تربیت و مباحث و مبانی مجموعه فنی حرفه ­ای در آموزش و پرورش اهتمامی شایسته نمود و آثاری ارزشمند در این زمینه از خود به یادگار گذاشت و در تقویت ارکان پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش نقشی مؤثر ایفا کرد.

بدون شک حسن تدبیر و عملکرد درخشان آن استاد ارجمند در پژوهشکده تعلیم و تربیت و گروه پژوهشی فنی حرفه ای آموزش و پرورش فراموش شدنی نخواهد بود.

باور دارم تمامی فعالیت­ های عالمانه در جای جای زندگی سراسر معنویت و کارنامه درخشان و مالامال از مجاهدت­ های متعهدانه دکتر محمد مهدی شریعت زاده به مصداق آیه مبارکه « فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ (سوره زلزال آیه ٧)» توشه آخرت و دستگیر آن استاد فرهیخته خواهد شد و به مصداق حدیث شریف نبوی (صلوات الله علیه) إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثَلُمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ، فقدان و درگذشت ایشان ضایعه بزرگی برای حوزه تعلیم و تربیت کشور خواهد بود.

اینجانب با عرض تسلیت و تعزیت مجدد، درگذشت آن استاد گران­قدر به خانواده مکرم و معّزز، بستگان داغدار،عموم پژوهشگران و مدیران حوزه تعلیم و تربیت و جامعه فرهیخته فرهنگیان برای همگان از خداوند بخشنده و مهربان صبر و اجر و برای آن فقید نیک نام علّو درجات و رحمت و مغفرت واسعه­ الهی و هم‌نشینی با پیامبر اکرم (صلوات الله علیه)، ائمه معصومین (سلام‌الله علیهم) و اولیاء الهی را درخواست می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار