قسمت اول «دوجین» تولید و منتشر شد

رشت (پانا) - قسمت اول «دوجین» با هدف ارائه راهکارهای استفاده درست از اوقات فراغت و تقویت مهارت تاب آوری همزمان با روزهای در خانه ماندن برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تولید و منتشر شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
قسمت اول «دوجین» تولید و منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، قسمت اول «دوجین» - گپ و گفت با هنرمندان گیلان - به همت جمعی از هنرمندان استان و همکاری معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با هدف ارائه راهکارهای استفاده درست از اوقات فراغت و تقویت مهارت تاب آوری همزمان با روزهای در خانه ماندن برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تولید و منتشر شد.

این مجموعه کاری است از محمد تجدد، مرتضی یکرنگ، محمد حاجتی و مریم شاملو که در قسمت نخست آن با مدت زمان چهار دقیقه و 36 ثانیه، علاوه بر استفاده از نظرات کارشناسی «مهرداد نامدار» روانشناس و درمانگر بالینی، گفت و گویی کوتاه و جذاب با «شیرین محسنی» بازیگر تئاتر و تلویزیون و «کیانوش علیپور» خواننده موسیقی فولکلور استان به تصویر کشیده شده است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، موشن گرافیکهای آموزشی «پیشنهادات فرهنگی برای اوقات فراغت روزهای در خانه ماندن» و «علائم و راههای پیشگیری از ویروس کرونا» را در این ایام تولید و منتشر کرده است.

علاقه مندان برای مشاهده این ویدئوها می توانند به کانال این اداره کل در سرویس اشتراک ویدئوی آپارات به آدرس زیر مراجعه نمایند.

https://www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار