بهره برداری از 21 باب واحد تجاری در شهرستان شهریار

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار از بهره برداری بیست و یک باب واحد تجاری با درآمد ماهانه 800 میلیون ریال ماهانه برای اولین بار در دبیرستان بوعلی شهر باغستان آموزش و پرورش شهریار خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 21 باب واحد تجاری در شهرستان شهریار

به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان شهریار ، مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریاردر تشریح این خبر افزود : همزمان با فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه 1399 آئین بهره برداری از بیست و یک باب واحد تجاری با درآمد 800 میلیون ریال ماهانه برای اولین بار در دبیرستان بوعلی شهر باغستان شهریار با حضور مسئولان شهرستان انجام خواهد شد .

او در ادامه تصریح کرد : با توجه به کاهش اعتبار دریافتی آموزش وپرورش از درآمد ناخالص ملی و همچنین کاهش بودجه آموزش و پرورش ، درآمد زایی پایدار بر تکالیف و ماموریت های آموزش و پرورش افزوده شده که راه برون رفت از این مشکلات احداث واحد های تجاری با مصوبات شورای آموزش و پرورش است .

پارسا ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در انجام این پروژه عظیم اظهار کرد : اصل تعامل و پیگیری موفق توسط همکاران اداری آموزش و پرورش شهریار ، حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان و اقدام متعهدانه شهردار شهر باغستان کمک بسزایی به ایجاد در آمد پایدار و توسعه آموزش و پرورش در سال های آینده خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار