معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

شبکه شاد یک افتخار ملی در شرایط بحران است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اقدام بزرگ وزارت آموزش و پرورش در شرایط بحران گفت شبکه شادیک افتخار ملی در شرایط بحران است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد یک افتخار ملی در شرایط بحران است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، غلامرضا بختیاری، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه مدیران توانمند، رهبران آموزشی موفقی هستند، گفت: یک راهبر آموزشی برای آنکه بتواند موفق عمل کند باید هم دارای نفوذ معنوی، هم نفوذ ادبی و هم نفوذ آموزشی باشد تا بر مخاطب خود موثر عمل کند.

او با تاکید بر اینکه در نظام تعلیم و تربیت ما با تفکر و اندیشه مواجه هستیم، اظهار کرد: انگیزه، اراده و اندیشه سه مولفه موثر در نفوذ آموزشی است که با تقویت آنها می توانیم به نتایج مثبتی دست یابیم.

بختیاری با اشاره به اینکه ما در آموزش و پرورش به مدیرانی نیازمند هستیم که در عین دانایی، توانمند و کاردان نیز باشند، تصریح کرد: تغییر در آموزش و پرورش اساسا کاری بسیار دشوار است، چرا که باید با تحول در اندیشه همراه باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان مقطع ابتدایی استان از شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)، گفت: کار بزرگ، منش بزرگ نیز می خواهد و نباید فراموش کنیم که شبکه شاد اگر چه در آغاز با کاستی هایی روبرو خواهد بود، اما اتفاق بزرگی است که در شرایط بحرانی در کشور صورت گرفته است و قابل قدردانی است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه ترس از ورود به تکنولوژی و عدم تسلط بر فناوری روز نباید مانع توسعه شبکه شاد شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا این حرکت نوپا در مسیر درست حرکت کرده و به بلوغ لازم برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار