بارش ۴۰ سانتیمتر برف در محور اسالم - خلخال

تهران (پانا) - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش از بارش برف بهاری به ارتفاع ۴۰ سانتیمتر در محور اسالم - خلخال و برف‌روبی و نمک‌پاشی شدن آن مسیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بارش ۴۰ سانتیمتر برف در محور اسالم - خلخال

غلامحسین بختشاهی عصر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: محور اسالم - خلخال امروز برفروبی شد و تیم های راهداری با ماشین آلات و تجهیزات لازم مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: راه های روستایی مرتبط به محور اسالم - خلخال نیز باز است و در تردد وسایل نقلیه در مسیرهای مواصلاتی تالش مشکلی وجود ندارد.

محور اسالم - خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از راه های ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است و به خاطر ارتفاع زیاد، در فصل های پربارش و سرد، سفید پوش می شود.

صبح امروز محدوده تونل گردنه حیران حدفاصل شهرستان های آستارا و اردبیل نیز میزبان برف بهاری بود و برخی رانندگان با پارک در حاشیه جاده، جلوه های زمستان در اردیبهشت را تماشا می کردند.

ایستگاه هواشناسی تالش وضعیت هوای این شهرستان را مه رقیق، دمای هوا را ۱۰ درجه سانتیگراد و میزان بارش در شبانه روز گذشته را ۳۵.۸ میلیمتر اعلام و برای فردا آسمانی ابری و مه آلود و بارندگی پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار