توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در قرچک

قرچک(پانا) - فرمانده سپاه شهرستان قرچک گفت: مرحله اول شناسایی افراد مستضعف و آسیب دیده از کرونا با حضور ائمه جماعات و مساجد و پایگاه های بسیج شهرستان قرچک شکل گرفت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در قرچک

علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد قرچک در رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شهرستان قرچک به لطف حضور همه نیروهای تاثیر گذار انقلابی در این رزمایش یک کار بسیار عظمی را انجام داد.

او در ادامه بیان کرد: مرحله اول شناسایی با حضور ائمه جماعات و مساجد و پایگاه های بسیج شناسایی افراد مستضعف و آسیب دیده از کرونا شکل گرفت.

فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک گفت: مجموعه سپاه و بسیج، خدمات گسترده ای را در سطح کشور در موضوعات مختلف داشته اند، از جمله مباحث اجتماعی و بلاهای طبیعی و مشارکت های این چنینی جزء نهادهایی است که همیشه پیشگام است و در بحث های دیگر، اقدامات بسیار خوب و شایانی را انجام داده است.

او افزود: بسیجیان جهادی سپاه پانزده خرداد از همان روزهای اول شیوع کرونا همگام با همه دستگاه هایی که متولی اصلی این کار بودند در مباحث ضد عفونی محلات، خدمات رسانی به نیروهائی امدادی و درمانی در کنار عزیزان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کار بزرگ و با عظمت بسیج ملی مبارزه با کرونا که بحث غربالگری بود پرداختند.

فرمانده سپاه شهرستان قرچک گفت: تاکنون حدود ۲۴۰ هزار ماسک رایگان در کارگاه های بسیج تولید و ۱۹۵۰۰۰ هزار ماسک رایگان در رده های مختلف در سطح شهرستان و شصت هزار بسته بهداشتی نیز توزیع شده است‌.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار