شیوه مدیریت دروس عملی رشته تربیت‌بدنی به زودی اعلام می‌شود

تهران (پانا) - پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از اعلام شیوه مدیریت دروس عملی رشته تربیت‌بدنی در مواجهه با بحران کرونا در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شیوه مدیریت دروس عملی رشته تربیت‌بدنی به زودی اعلام می‌شود

به گزارش پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، یازدهمین نشست شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور به صورت آنلاین در این پژوهشگاه برگزار شد و در این نشست، روسای دانشکده ها و مدیران گروه های تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور به منظور مدیریت دروس عملی تربیت بدنی به صورت آنلاین تبادل نظر کردند.
نمایندگان ۵۰ دانشکده و گروه تربیت بدنی دانشگاه‌های بزرگ کشور، «محمدحسن علیزاده» مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم و نماینده دفتر برنامه ریزی و گسترش علوم ورزشی از دیگر اعضای حاضر در این نشست بودند.
علی شریف نژاد، رییس پژوهشگاه تربیت بدنی به همراه سایر اعضای این نشست پس از شنیدن پیشنهادات روسای دانشکده ها جهت بهره بیشتر از همه ظرفیت های ملی در شرایط بحران بیماری کرونا تصمیم گیری های خاصی اتخاذ کردند که برای اجرایی شدن این تصمیمات پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.
نحوه اجرای دروس عملی برای دانشجویان کارشناسی تربیت بدنی، همینطور اجرای واحد ۱ و ۲ تربیت بدنی که متولی اصلی این واحدها دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی سراسر کشور هستند، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود و مقرر شد نظرات در اختیار کمیته برنامه ریزی رشته تربیت بدنی قرار گیرد تا از مسیرهای قانونی به اطلاع دانشگاه های کل کشور رسانده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار