تبریک ولایتی در پی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط سپاه

تهران (پانا) - مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تبریک ولایتی در پی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط سپاه

به گزارش ایسنا، متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور و قرار گرفتن آن بر مدار زمین که در سایه تلاش جوانان غیرتمند و دانشمندان حوزه فضایی کشورمان محقق گردیده را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله)، ملت شریف و بزرگ ایران و غیورمردان سپاه انقلاب تبریک عرض می کنم.
این موفقیت عظیم، برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به توانمندی های علمی و نظامی و گام نهادن در مسیر رشد، توسعه و خوداتکایی کشور در عرصه های مختلف به نمایش گذارد تا در مقطع حساس کنونی در مقابله همزمان با شیوع ویروس کرونا و تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه ملت شریف ایران، نشانه دیگری از اقتدار و عزم ایران اسلامی برای حفظ استقلال و توسعه کشور در گام دوم انقلاب محسوب گردد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و سرداران سرافراز ایران اسلامی به ویژه سردار شهید طهرانی مقدم و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، بار دیگر این دستاورد بزرگ را تبریک عرض می کنم و بی تردید جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مسیر استقلال، توسعه، پیشرفت و اقتدار خود را علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها به پیش خواهد برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار