کودکان و نوجوانان پلدختر دوباره صاحب کتابخانه می‌شوند

تهران (پانا) - مراحل بازسازی و تجهیز کانون پرورش فکری پلدختر که در جریان سیل فروردین ۹۸ خسارت دیده بود به پایان رسید و این مرکز پس از عادی شدن شرایط بهداشتی و اعلام ستاد کرونا، بازگشایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کودکان و نوجوانان پلدختر دوباره صاحب کتابخانه می‌شوند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، مرکز فرهنگی‌هنری کانون پلدختر در سیل فروردین سال گذشته لرستان دچار خسارت‌های فراوانی شد و پس از پیگیری و تلاش‌های مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اتمام روند بازسازی و تجهیز، به‌زودی این مرکز بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل کانون لرستان ضمن ابراز خرسندی از گشایش دوباره‌ی مرکز پلدختر گفت: پس از جاری شدن سیل سال گذشته و وارد شدن خسارت زیربنایی و از بین رفتن تجهیزات و کتاب‌های تنها مرکز فرهنگی هنری پلدختر و عدم امکان فعالیت مربیان و اعضای کانون در این مرکز، فعالیت‌های مرکز در آموزشگاه استثنایی امام سجاد(ع) ادامه پیدا کرد.

محمدجواد محمدی افزود: پس از هماهنگی‌های انجام شده، یکی از خیران، کار بازسازی ساختمان آسیب‌دیده مرکز فرهنگی هنری پلدختر را بر عهده گرفت که به تازگی مراحل تجهیز آن به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

او اضافه کرد: با حمایت‌های مدیرعامل و معاون فرهنگی کانون، استاندار لرستان و خیران، مراحل مختلف راه‌اندازی مجدد مرکز به پایان رسیده است و پس از عادی شدن شرایط بهداشتی و اعلام ستاد کرونا، با حضور کودکان و نوجوانان و مسئولان کانون و استان لرستان این مرکز بازگشایی خواهد شد.

این مکان فرهنگی با زیربنای حدود ۴٠٠ مترمربع دارای یک سالن اجتماعات با ظرفیت حدود ٨٠ نفر و کارگاه‌های ادبی و هنری، سالن نوجوان و... است.

یادآوری می‌شود بیش از ٧۵٠ کودک و نوجوان منتظر راه‌اندازی مجدد این مرکز کانون که در منطقه‌ غربی شهرستان پلدختر و در مجاورت بوستان این شهر واقع شده است، هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار